عشق دروغ
عشق دروغ
مواظب باش دل کسی رو نشکنی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, توسط الهه |

ای کسی که تنهایی رو به من ترجیح دادی ای کسی که بدون من راحت تر از همیشه ای من تنها شدم خیلی میفهمی یعنی میبینی من چی میکشم باهام بیا تو منو نابود کردی حالا برو و پشتتو نگاه نکن نه برنگرد برنگرد برو به راهت ادامه بده ببین به کجا میرسی بهم خیره نشو از نگاهات میترسم اخه نابودم میکنه نگاهات بدجور منو میشکونه میدونی چی کشیدم بدون تو باهام بیا تنهایی خیلی سخته تجربه کردی وقتی بهت گوش میکردم تو به چی فکر میکردی میدونی چه قدر سخته عزیزترینتو از دست بدی یعنی تو یعنی تو ای کسی که منو نابود کردی به راهت ادامه بده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.