عشق دروغ
عشق دروغ
مواظب باش دل کسی رو نشکنی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط الهه |

نوشتن سخت است.

 

وقتی دارم حروف کلمه ی خیانت رو روی کیبرد فشار میدم.

وقتی دارم با فشار دادن دونه دونه این دکمه ها اشک میریزم اخه دارم مینویسم خیانت کردی.

اره تو خیانت کردی.

چه جوری کنار بیام.

همه میگفتن دوسم داری من باورت داشتم.

اما باور داشتنم به خیانت ختم شد.

وقتی توی اون همه لحظه ها که به خاطرت میجنگیدم دست هزار نفر توی دستت بود یعنی بهم فکر میکردی.

تا کی از خیانتت بنویسم از اینکه نه من بلکه خیلی هارو بازیچه کردی.

یعنی میشه روزی از عشقت نسبت به خودم بنویسم.

دیگه نمیخوام امیدوار بشم.

اما نمیخوام از دستت بدم.

چیکارکنم.

ای خدا.

لعنت به عشق و عاشقی که چشامو کور کرد.

وقتی همه از کثیف بودنت میگفتن و من طرفدارت بودم.

وقتی همه میگفتن نامردی و من با تو بودم.

یعنی این سهم من بود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.