عشق دروغ
عشق دروغ
مواظب باش دل کسی رو نشکنی
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط الهه |

بذار بگم کی بودی یادته من دستتو گرفتمو مثل یه دوست کنارت بودم تو شکست عشقی خورده بودی قلبمو اتیش زدی و بعد رفتی بی معرفت من که باهات بودم من که هر کاری کردم من که به همه ی حرفا و دردات گوش کردم اخه این دست مزد من بود من بدبخت که غرورمو به خاطرت له کردم همه چیزمو دادم بعد بهم میگی هرزه واقعا بی معرفت و اشغالی من که گفتم با کسی جز تو نبودم و نخواهم بود اخه چرا نامرد اشغال تو یه پستی یه دیوونه روانی که لیاقتش همون ادمایی که واسش تره هم خورد نمیکنن و اون سنگشونو اینجوری به سینه میزنه برو برو با همون بی لیاقتا حداقل یه کم شبیه خودتن برو با ادمایی که مثل خودتن واست ارزوی خوشبختی میکنم خدا کنه بلایی که سر من اوردی سر خودت نیاد اخه میدونی ادم از درون از بیرون نابود میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.